Grupa składa się z 12 szczurow czynnych (o różnym
stopniu aktywności) oraz 3 szczurow rzygajacych.
Organizacja grupy jest klasyczna i obejmuje:
podgrupę dowodzenia/łączności
podgrupę rozpoznania
dwie podgrupy strzeleckie (szturmowe, flankujące)
Więcej na temat organizacji grupy z taktycznego punktu widzenia w
dziale taktyka
Lista Bobrów Wojny - stan na 01.10.2008
Milsim Boberkomando
Stan Funkcja: dowódca podgrupy Cechy: Przytomny gość. Porządny dowódca. Prawdziwy Bóbr. Uzbrojenie:
Ran Funkcja: dowódca podgrupy Cechy: wojownik. W polu jego wartość jest
nieoceniona. Jest wszędzie, a przede wszystkim tam, gdzie nie spodziewa
się go przeciwnik. Pełnowartościowy jednoosobowy oddział. Uzbrojenie:
Anya Funkcja: strzelec Cechy: Jeszcze nigdy w historii konfliktów ktoś tak niewielki
nie wystrzelał tak wielu tak dużych. Poza tym trzy purpurowe serca... Uzbrojenie:
Silk Funkcja: strzelec Cechy: nieustraszony stormbeaver.
Brawurowy killer. Potrafi wyść cało z beznadziejnych sytuacji (mimo, że
nie jest terminatorem). Uzbrojenie:
Yahoo Funkcja: strzelec Cechy: Uzbrojenie:
Marcin Funkcja: snajper, medyk Cechy: Born to kill... Dobrze ustawiony wystrzela cały oddział. Często sam w ukryciu. Uzbrojenie:
Booras Funkcja: oberbober Cechy: trochę za bardzo refleksyjny. Ale robi co może. Uzbrojenie:
Bober Assault Team
Novak Funkcja: zwiadowca, dowódca podgrupy Cechy: duch lasu. Przeciwnika podchodzi niczym zwierzynę, następnie wykonuje serię odstrzałów sanitarnych.
Uzbrojenie:
MOH_Air Funkcja: zwiadowca Cechy: Uzbrojenie:
Bóbr Bombel Funkcja: strzelec Cechy: zwinność, szybkość i energia. Inicjatywa i szybka orientacja. Pojawia się za plecami npla, który (o, nieszczęsny) do końca nie wie, jak to się stało i co się właściwie stało.
Uzbrojenie:
Hammer Funkcja: dowódca podgrupy Cechy: fachman od taktyki. Rozwinięcie, przeformowanie, zajęcie pozycji, atak - to jego żywioł.
Uzbrojenie:
Bobry Gwardii
Polip Wojny Funkcja: strzelec Cechy: mistress of suppressing fire. No one is to stay there alive.
Uzbrojenie:
Guzik Wojny Funkcja: medyk, ochrona HQ Cechy: ostatnia linia obrony między dowódcą a nacierającym przeciwnikiem. Poza tym angel of mercy - jesteśmy mu wdzięczni za niezliczone sytuacje, w których trafiony Bóbr zamiast udać się chwiejnie do respa, mógł wrócić do walki. W trudnych sytuacjach jest to najbardziej zabiegany członek grupy.
Uzbrojenie: